söndag 29 augusti 2010

Halloj halloj...

Oj det var längesedan jag bloggade en riktigt blogg torka helt klart.
Men jag har haft en hel del för mig men men jag får väl skärpa till mig.

I tisdag och onsdags var vi på planeringsdagar på Varbergskurort. Vi planerade och diskuterade mkt jobb men vi fick även behandlingar och mkt god mat. Det är väldigt kul att träffa sina kollegor utanför jobbet. Se kort nedan.

Tjejerna har ju börjat skolan, som ett brev på posten så blev Meja sjuk.
Hosta och hög feber så vi var hemma med henne onsdag -fredag. Idag mår hon bra så imorgon blir det skola.

Thomas har varit iväg med sitt jobb i Stockholm och kom hem igår. Vi hämtade honom på stationen och åkte och käkade på Jensens Böfhous. Det är alltid gott och trevligt. Barnen får alltid rit"grejer" så att vi kan käka i lugn och ro.



Här är det vackra Varbergs kurort:

Här är alla mina trevliga kollegor:


Men va det blåste så det blev inga dopp som några hade planerat dock inte jag. Men det var vackert och dramatiskt:







Ha en go vecka kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar