onsdag 14 juli 2010

Troooosa....

Idag har vi gjort en utflykt till Trosa. Det är ett underbart mysigt ställe.
Vi har käkat gott och tittat på båtar. Lite svettigt med drygt 30 grader men man börjar ju vänja sig...

Hoppas ni alla mår bra vi hörs KRAM "Nettan"


Coola Meja:












Igår kom vi upp till Nävekvarn. Men när vi passerade Jönköping så kom vi in i värsta ovädret, så mkt regn och åska/blixtrar jag har aldrig varit med om värre.
När vi sedan kom till Linköping var det 33 grader och sol, lite skillnad.



2 kommentarer:

  1. Hej, blev full i skratt när jag såg din bild "Välkommen till Trosa" Jag tillbringar en hel del tid i Trosa. Häromkvällen var jag på vippen att ta just den bilden du har i detta inlägg. Du hann före :-)

    SvaraRadera
  2. De kallar mig blixten de du. Vilken tur du har som får vara i Trosa. Jag gillar detta ställe. Tidigare hade mina svärföräldrar torp där men ej längre, och det saknar jag. Kul att du hittade min blogg. Ha en go sommar MVH "Nettan"

    SvaraRadera