tisdag 20 juli 2010

Ingen sommar utan....

Underbara Söderköping. Vi åkte dit i fredags 16/7 med fam S.

Vägen dit är otroligt vacker. Här står vi och väntar att få åka på färjan.























Det första vi gjorde var att sätta oss att dricka. Det var ca 30 grader som tur var det molnigt ibland. Men vi tog det lugnt hela dagen. Meja började bli sjuk och hon hade 39,3 när vi kom hem på kvällen. Fattar inte att hon orkade, hon gnällde ingenting:




















Fanny och Moa skålar:

"Fillan och Thomas softar:"

"Robban" och Tina njuter av lugnet.

Thomas och Meja "gosar":

Jag har roligare än vad jag ser ut att ha som tur är:

Vi kollade runt och en del shoppade loss dvs jag. De har en outlet affär med smycken ni fattar va???:
Sedan satte vi oss och käkade glass i stora lass:




Sedan hittade vi den här figuren som man kunde sätta ansiktet i. Lite kul:























Sedan måste jag rekommendera detta ställe GÖTA SALONGER som ligger vid kajen. Vi var supernöjda med maten allihopa. Det godaste vi ätit på länge. Sedan fick barnen glass och det fick spela minigolf gratis så att vi kunde käka i lugn och ro. Missa inte detta stället:


Min fantastiska grekiska sallad:

Thomas och Tina käkade biff grillspett:

Robert fick en fin fin fläskfilè:




























Fanny älskar att fotona nedan har hon tagit:





2 kommentarer:

  1. Trevligt hade vi, verkligen!

    SvaraRadera
  2. Hej Tina!
    Hoppas att ni är på bättringsvägen kram "Nettan"

    SvaraRadera