torsdag 1 juli 2010

Hej alla bloggvänner........

Har idag jobbat min sista dag och nu är det semester dags. Helt underbart 6 veckor ledigt fattar inte att det är sant.

Har haft en bra dag på jobbet, som vanligt. Har idag fixat med journaler större delen av dagen. Inte jätte kul men skönt när det är färdigt.

Hämtade tjejerna på skolan. De har längtat efter sommarlovet och räknat ner dagarna jag vet inte hur länge. Idag var det sista dagen för Fanny på denna skola. Meja ska vara 2 år till. En helt fantastisk skola.

Fannys lärare Helena sa till mig - Tack för att vi har fått låna Fanny, hon är ljuvlig. Hur gulligt är inte det? Då blir man stolt som mamma helt klart.

Imorgon ska jag fixa bla tvätta och packa. Vi ska åka till Gotland på fredag och vi ska vara där 1 vecka. Vi ska bla gå på Thomas kusins bröllop, ska bli jätte kul.

Som vanligt kommer en kompis+familj till oss och bor i vårat hus. Toppen toppen.

I måndags ringde Thomas och sa att han köpt en sommar present till mig. Då tänkte jag hm undra vad det är för teknisk pryl. Mycket riktigt så var det så. Men jag blev hur glad som helst jag har nämligen fått ett mobilt bredband så att jag kan blogga på våran semester. Visst var det gulligt?

Nu är kl 1.26 kanske dags att hoppa i bingen.

Kolla vilken fin blommbukett jag fick av mina ögon stenar. Jag får nya blommer så fort de andra vissnar.

MÅ GOTT KRAM "Nettan"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar