lördag 12 juni 2010

Min blogg fyller 1 år......

I torsdags fyllde min blogg 1 år. Fattar inte var tiden tar vägen. Men jag tycker det är kul att blogga, det är min dagbok.

Det var även avslutning för Fanny och Meja. Vi hade tur i år igen det får inte regna för då finns det inte plats för oss anhöriga. Avslutningen är på en fotbolls plan och det är 3 skolor som är med. De sista som de gör är att de släpper ut duvor, det är lite coolt.

Detta året fick jag och Thomas dela på oss och vara med på respektive avslutning.
Det är mysigt med avslutningar.




Mejas mysiga lärare Godana:


Härliga läraren Mimmi:





Kompisen Alice:




















Trion som laddar för fika på "stan"


Alice på fiket.


Jasmin och "plåstret" Meja


Thomas och Fanny tyckte fikat var gott i gott gott:


Jag och Gisela poserar:


Tjejerna ställde snällt upp för fotografering innan. Kallt var det:



















































Ha en fortsatt härlig Lördag. Igår fyllde Thomas pappa 60-år och det var livat värre kan jag säga. Jag kommer sätta in lite bilder. Nu ska jag gå och käka en underbart god jordgubbs tårta och sedan gäller fotboll USA mot England kul kul.

KRAM från mig.

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Våra barn slutar på tisdag, hoppas på fint väder :)

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Ni hade iallafall tur med vädret eller hur?
    Ha det.

    SvaraRadera