fredag 18 juni 2010

Gött med helg......

Nu har det varit skolavslutning det känns väldigt konstigt att jobba när ingen kommer och knackar på dörren. Nu är det mkt pappersarbete bla flytta journaler,sätta in papper i journaler osv osv.
Även börjat planera lite smått inför hösten.

Jag har tappat rösten, det gör jag alltid när jag får ont i halsen. Det är ju så himla jobbigt att vara tyst...
Thomas han tycker att det är så lugnt och skönt............

Thomas är på väg hem och sedan gäller mys fredag. Det är underbart.
Kvällsmaten blir inget avancerat men det blir bla penrich med kräftor och färska räkor mums mums.

Fredags mys till VM i fotboll det kan ju inte bli bättre.
Vi ska dippa grönsaker och de nya chipsen som är ungsbakade de är jättegoda.

Hoppas att ni får en härlig kväll KRAM från mig.

Är inte detta en härlig bild Meja sover gött:


Den här stugan får vi bo i när vi är uppe hos mina svärföräldrar det är riktigt mysigt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar