onsdag 19 maj 2010

Hej alla goa och glada!

I söndags började Meja spela fotboll. Jag tycker det är underbart att de vill idrotta och jag tycker det är kul att kolla på.

Hon var himla duktig snabb som en vässla måste brås på sin mor...
Jag håller tummarna för att hon vill fortsätta spela. Men det verkade som hon tyckte att det var kul.

Igår var jag inne i "Götet" på kurs. Förs hämtade min underbara/trevliga kollega Maria mig i sin cab, det var härligt väder och det blåste gött i håret.

Sedan blev det en ur god lunch som bestod av pasta och den intogs på Avenyn i solen.
Det var underbart och vi njöt i fulla drag.
Det var typ 100 år sedan som jag käkade där kan jag säga.

Sedan var det dax för kursen och den handlade om löss... Jag satt och kliade mig i håret och rös hela tiden. Det var en bra kurs och jag lärde mig mkt.

Ha nu en bra onsdag KRAM från mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar