tisdag 6 april 2010

Halloj...

Idag har jag tagit en barndag, va härligt med en extra dag ledigt.
Thomas han får jobba han.

Jag fick en underbar sovmorgon. Meja hon har blivit proffs på att duka frukost så även idag.
Vi käkade en ur god frukost, färskt bröd, yoghurt och apelsin juice.

Sedan var tjejerna leksugna som vanligt. Meja har åkt hem till sin kompis Markus och Fanny leker med Wilma och Alice.

Det är urtrist väder och det passar väldigt bra när man ska fixa och dona.
Här städas det, tvättas och plockas undan. Inte kul men det är gött när det är färdigt.

Denna vecka så har eleverna Påsklov. Jag och mina kollegor passar på att ha möte imorgon.
På torsdag ska vi gå en uppgradering av vårat data program.

På fredag ska jag börja gå 90% jag ska vara ledig varannan fredag.
Det ska bli jätte bra och härligt. Dessa dagar så kan man fixa/dona och boka in olika besök om det behövs.
Jag har bokat in en välbehövlig klipp tid till Meja på fredag.

Nä nu ska jag fortsätta greja.
Ha en bra tisdag KRAM "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar