fredag 2 april 2010

Glad Påsk allihopa...........

Idag sitter jag och bloggar på ett helt annat ställe än jag brukar.
Jag/vi är uppe i Nävekvarn 2 mil från Nyköping.
Vi har som tradition att åka hit till mina svärföräldrar Siv och Leif.

Vi packade bilen igår em och drog hit. Det tar nästan 5 timmar hit upp.
Tjejerna tycker att det är rätt tråkigt men vi brukar muta dem med zoo tab och en dricka så går allt mkt lättare.

När vi kom hit blev vi bjudna på en jätte god flygande Jakob.
Sedan blev det kaffe och samkväm.

Idag har vi tagit det lite lugnt vi laddar för kvällen.
Vi ska åka in till Stockholm och gå ut och käka på restaurang.
Vi ska hämta upp Thomas farmor och farfar som ska med.
Det ska bli jätte mysigt.

Nu ska jag gå och fixa mig inför kvällen.
Jag sätter in lite bilder imorgon.

Må gott allihopa vi hörs.

CARPE DIEM.

2 kommentarer:

  1. Låter som ett härligt påskfirande!!! En riktigt Glad Påsk gumman!!! Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Vi har haft en toppen Påsk. Tagit en barndag idag tis underbart. Jobbar ons+tors. På fredag börjar jag gå 90% det ska bli gött att vara ledig varannan fredag. Hoppas ni får det bra i Sälen KRAM KRAM

    SvaraRadera