lördag 10 april 2010

En härlig Löööördag...

Idag har dagen varit fullspäckad med massor av mysiga saker.

Som vanligt en go sovmorgon även Fanny och Meja sov länge, GÖTT ÄR DET.
Sedan en lååång och go frukost.

Först ville tjejerna ha lite manikyr bara kul tycker jag.

















Kolla in denna magnifika uppfinning. Hur har jag klarat mig utan denna nagelacks tork????? Är den inte rolig så säg..
















Sedan var det bio som gällde. Idag delade vi upp oss vi ville se olika filmer.

Thomas och Meja gick på Draktränaren och de tyckte den var ur bra:









Jag och Fanny kollade på häst filmen Klara. Vi tyckte båda att den var jätte bra:

























Sedan var vi jätte hungriga och åkte och käkade på den grekiska restaurangen Mykonos. Det var toppen gott. Jag tycker att det Grekiska köket är godast i världen helt klart. F och M håller inte med:

Kolla in min tallrik jag hade börjat äta lite innan jag fotade. Rå stekt potatis och kyckling grillspett, grekisksallad/fetaost och tatziki mums mums:


















Ha nu en härlig Söndag KRAM från "Nettan"

2 kommentarer:

  1. HA ha, Ser ut som både Meja och pappan lider och tycks säga "men kan vi få äta nu???! Fanny verkar trivas i rampljuset!
    Hoppas ni mår bra! Vi njuter av att det är vår!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tina+fam
    Du har helt rätt T och M är gör trötta på mitt fotande, med all rätt. Men det är ju kul att lägga ut bilderna tycker jag....
    Till och med jag njuter av våren de du.
    Må gott kramar från oss.

    SvaraRadera