fredag 19 mars 2010

Underbara fredag...

Va lätt det går att jobba när det är fredag. Man får en riktigt go känsla i sig.

Idag har jag haft ett antal hälsosamtal med 8:or. Det är jätte spännande att jobba med lite mera förebyggande än vad jag har gjort tidigare.
Det är hur kul som helst att jobba med barn/ungdomar.

Thomas har varit sjuk hela veckan så jag har haft bil varje dag.
Det är rena lyxen för mig att ha bil menar jag. Man är ju hemma på nolltid man kan göra en avstickare till affären osv. osv.

Så idag efter jobbet åkte jag till min favis butik Ljuva hem som har öppnat sin affär där jag jobbar.
Jag köpte bla så fina svarta och vita porslins ägg att hänga i påskris.
Jag ska sätta in en bild när påsken närmar sig.
Sedan har jag köpt ngt mera men Thomas kan läsa detta så det skriver jag inte.

Ikväll ska vi ha fredagsmys till Lets Dance.
Vi får väl hoppas att Willy åker ut. Även fast han är en härlig person men han är ju inget vidare på att dansa.

Sedan spelar vi in Så ska det låta, det är kul att detta börjar igen.

Ha nu en go fredags kväll kram "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar