lördag 13 mars 2010

Gött med Lördag...

Vilken härlig lördag vi har haft och den är ju inte slut än.

En lagom lååång sovmorgon. En härlig och god frukost med familjen. Avslutade med kaffet till skidskytte.

Sedan åkte vi till Backaplan och shoppade en hel del. En del som vi behövde och kanske något som ej var så nödvändigt men ändå väldigt roligt.

Barnen fick gå i leksaksaffären och köpa ngt kul, de hade lite pengar kvar från jul.
Samtidigt passade mamman på i familjen och titta i andra affärer. Ni kan kolla på bilderna vad jag hittade.

Men det viktigaste var att köpa en espressomaskin, vi har blivit helt beroende av detta. Även Thomas är frälst ja av espressomaskinen vill säga.

Nu har vi käkat en god middag lite av favis mat. Thomas har ätit en äcklig oxfilè vi andra åt en mkt god tunnskivad fläskkotlett till detta potatisklyftor.

Nu laddar vi för melodifestivalen. Jag tycker att det var många bra låtar men har ingen direkt favorit men undrar om inte Erik Saade vinner alltihop.
Spännande blir det.

Idag kläckte Fanny värdens kommentar till mig. Tur att man har ett någorlunda självförtroende iallafall.
Hon står och tar bort hår från min tröja och jag hade tappat massor av hår.
F säger ja det är väl så här det blir när man blir gammal.........

De tre översta korten är från igår kväll.

Vi kollade på Lets Dance och då spelade de låten "bakom mina solglasögon" Då hittade hon mina glasögon och dansade loss. Vi kan kalla henne flugan F:















Meja sover räv:
















Vår nya fina alldeles för "DYRA" espressomaskin. Siemens TK58001:













Jag hade bara tänkt köpa den vit/beige väskan och sandalerna men kunde inte motstå en uppsättning i svart. Men dessa är mkt snyggare i verkligheten:

















Ha en mysig Lördags kväll KRAM "Nettan"

Oj nu kom min underbara man och gav mig en caffe latte från vår nya maskin nu ska jag njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar