torsdag 18 februari 2010

Hej alla goa och glada!

Har kommit hem från jobbet. Eleverna har sportlov så jag har suttit och planerat och fixat massor hela veckan. Känns hur bra som helst att jobba. Det är så härligt att få jobba med nya "saker". Sedan är det superkul att få jobba med barn/ungdomar.
Man får många flashbacks från min skoltid både bra och dåliga men mest bra som tur är.

Nu jobbar jag heltid men imorgon ska jag vara ledig med tjejerna det ska bli mysigt.
Vi ska bara vara.

Det kommer att bli lite mindre bloggande och detta beror givetvis på att det är OS.
Ikväll ska jag bla kolla på skidor.

Må gott allihopa kram kram.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte glömt bort dej...om du nu trodde det! Kanske hinner slå en signal imorgon...Kul att du trivs så bra som du gör!Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Jo det tror jag.
    Må gott du oxå.

    SvaraRadera