söndag 7 februari 2010

Haft en mysig helg...

Vi har verkligen haft huset fullt, 5 personer till denna helg.
Men det har gått hur bra som helst och vi har haft det mkt mysigt.

I lördags åkte hela gänget förutom jag till Universeum. Jag har fortfarande ont i min häl så jag vilade.
De var mkt nöjda med detta besöket.

Käket på kvällen fixade "Robban",Tina och "Tobbe".
De bjöd på Tacos det var gott gott.

Sedan var det samling runt melodifestivalen. Det är lite kul när man är så många som kan tycka och tänka.

För mig fanns det en som var helt klar bäst.
OLA SVENSSON dvs idol Ola, hups det fick jag ju inte skriva....
Jag tyckte även att FAKIR var bra.
Sedan tyckte jag faktiskt att DOLPH LUNDGREN glänste, visste inte riktigt hur han skulle vara.

Jag har gått med min kamera men många har varit svårflirtade men men.

Robert visade sin bästa sida he he...





















Syskonen "Tobbe" å Tina fixade:





















Meja gillar inte kameran men jag kunde inte låta bli:
















Linslusarna Fanny och Moa, tur att det finns några av denna sort:
















Kocken Thomas:


Ha en bra söndags kväll KRAM från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar