lördag 13 februari 2010

Go kväll go kväll......

Idag har det varit full fart.
Vi styrde bilen mot KSS dvs kärnsjukhuset Skövde tar ca 2 timmar.
Min mamma har ramlat och slagit sig rejält men som tur var inget brutet.
Efter omständigheterna så såg hon pigg ut fast det kände hon ej själv.
Hon blev så himla glad att se Fanny och Meja de är hennes älsklingar.

Käkade sedan på Mcdonalds enl tjejernas önskan. Som vanligt inte min favorit.
Vi köpte sedan lördags godis till kvällen.

Satte oss i bilen 2 timmar hem igen inte kul.

Nu har vi precis sett på melodifestivalen. Min favorit var helt klart Andreas Johnsson vet inte om det är en låt som slår i stora finalen men bra va den.
SNYGG är han oxå.
Jag gillade även Paulines lite annorlunda låt.

Ja nu till det bästa.....
OS har börjat jippppiiiii.
Nu ska vi sätta oss och bara njuta och hoppas på skidskytte tjejerna.

Ha en bra lördag kväll.

KRAM från mig

2 kommentarer:

  1. Skönt att Laila mår bra efter omständigheterna! Fina Cowgirls! Glömde vi en mintgrön luvtröja hos er? Typiskt i så fall, Moa fick den bara några dagar tidigare!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Hej Tna!
    Mamma har kommit hem idag och hon är mkt starkare. Jajamen den fina tröjan ligger här.
    Hoppas ni mår bra, det var kul när ni var hos oss. Kram hälsa alla.

    SvaraRadera