onsdag 10 februari 2010

En alldeles vanlig dag...

Hallå hallå hoppas att ni mår bra jag mår toppen.
Har ju börjat som skolsköterska och jag trivs hur bra som helst. Väldigt kul att få jobba med barn/ungdomar och att få jobba mera med friskvård.
Har även fått väldigt trevliga jobbar kompisar oxå.

När jag gick från jobbet var det sol, bitande kyla och alldeles vitt.
Jag tog en promenad och bara njöt.

Hämtade barnen från skolan och nu har jag lagat käk.
Ska sätta mig och titta på halv åtta hos mig jag tycker att det är lite kul.

Måste berätta vad Fanny sa till mig förra veckan.
Hon har börjat på Hobby i pingst kyrkan.
När jag hämtade F berättade den fröken att de hade bett och att de fick skriva ned önskan på en lapp och lägga i en låda. Ingen läste dessa lappar sedan.

När vi kom hem var jag så nyfiken så jag frågade om hon ville berätta vad hon skrivit.

Måste först berätta att min underbara pappa Kurt gick bort -97. Varken Thomas eller tjejerna har träffat honom men jag/vi pratar om honom ofta.

Fanny berättar att hon skrivit Hej GUD känner du min morfar?
Det hoppas jag att du gör du kan väl hälsa från mig.
Det är väl helt underbar eller hur?

Ha nu en bra kväll kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar