torsdag 28 januari 2010

Livsfarlig halka...

Här är allt bara bra.
Jag håller på och vaccinerar skolbarnen, imorgon är det sista dagen som skolorna vaccinerar.

På måndag börjar jag jobba med det "vanliga" jobbet på skolan.
Det ska bli jätte kul.

Men gu vilken halka jag har nästan ramlat 2 ggr idag det var rena turen att jag kunde parera.

Den här veckan har det inte hänt något speciellt.
Som vanligt jobb, hämta barnen, fixa käk, umgås och sedan slänga barnen i bingen.

Jag gillar vardagen det behöver inte hända massor av "grejer" utan jag är nöjd ändå.

Jag kom på att vi har faktiskt har beställt en resa till Teneriffa och vi åker på höstlovet v 44.
Thomas föräldrar och syskon med familj ska även åka med.
Ska bli hur kul som helst.

Ha nu en bra kväll KRAMAR från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar