söndag 8 november 2009

Full rulle....

Idag har det varit fullt program men bara roliga saker så det är ju ok.

Givetvis började morgonen med skönsång och presenter. Fanny hade varit vaken ett bra tag och bara låg och väntade på oss. Hon vill inte missa att vi skulle sjunga för henne.

Började med att köra Meja till sin andra innebandy träning.
Hon ser cool ut i sina glasögon.
Känns bra att de börjar med detta från början.

Fanny körde vi sedan till hennes simmträning. Hon bara älskar att simma.

Jag kan köra hur mkt som helst bara tjejerna vill vara med och idrotta.
Jag/vi tycker det är kul att titta på oxå.

Sedan käkade vi maten som Fanny beställt givetvis tacos men det är gott och nyttigt.
Andra omgången av present öppningen det är såklart höjdpunkten på dagen.

Idag blev det ingen tårta men kladdkake muffins med grädde och strössel.
Detta var inte helt fel kan jag intyga.

Nä nu ska jag softa. Ladda för en ny arbets vecka och den nya influensan....

KRAM KRAM "Nettan"
























































2 kommentarer:

  1. Kom aldrig min grattis hälsning fram till Fanny??? Om inte så tar vi det en gång till...GRATTIS I EFTERSKOTT FANNY!

    Hoppas att ni får en riktigt trevlig och avkopplande helg! Själv har jag fått kåvepenin idag...känns hoppfullt! Kram

    SvaraRadera
  2. tack Åsa jag lekär med Alice i dag. kram Fanny

    SvaraRadera