lördag 12 september 2009

Hallå hallå....

Igår hade vi en härlig ledig fredag. Rätt mkt på programmet faktiskt.

Började alldeles för tidigt dvs kl 07.00 ringde sotaren och sa att han inte kunde komma hans son var sjuk. Men han skulle komma efter 10.00 så han behövde ej ringt så tidigt tänkte jag.

När jag var färdig i duschen sa Meja att hon hade gjort en överraskning till mig därnere. Jag skulle gå och blunda och fick sedan titta upp först i köket.
Hon hade plockat fram hela frukosten själv. Jag gillar bara jordgubbs yoghurt ingen annan sort och det hade hon tagit fram till mig. Hur gulligt var inte detta????????

Sedan var det dags för Anticimex låter värre än det var. Vi har en försäkring och de kommer ut och kollar huset var 4:e år. De kollar nu även brandvarnare mm.
Vårat hus var mkt bra. Fattas bara annat när det är 6 år gammalt.

Sen har jag ett hemligt projekt än så länge så jag har pratat en del i telefonen.

Sedan hade vi en riktigt mys fredag.

Idag ringde ingen sotare så vi tog en go sovmorgon.
En lång och god frukost.

Fanny ska på pyjamas party ikväll till sin kompis Alice.
Vi åkte till Lindex för att kolla på en pyjamas fanns ingen bra.
Hon fick ha en som hon redan hade. Den duger alldeles utmärkt se nedan.

Men det fanns annat att handla.
Köpte var sin topp och tajts till tjejerna. Fanny fick en läcker kepps.
Till mig köpte jag en ny foundation och läppglans.

Ikväll har jag bestämt mat och handlat. Annars är Thomas bäst på att komma på mat.
Idag ska jag ordna pita bröd med kyckling och massa grönsaker. Göra en fetaost sås till detta. Ska bli himla gott.

Vi tänkte att vi skulle se på här är ditt liv med Ingvar Oldsberg ikväll. Kan bli spännande.

Ha en bra lördag kväll vi hörs. Kram "Nettan"


En nöjd Meja som fixat frukosten idag:













Fanny och Thomas slappar framför kändis ljungeln:













Lite styling inför kvällen. Fanny tycker det ska bli jätte kul med fest:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar