söndag 9 augusti 2009

Madonna vilken show.......

Hej Hej.

Fredagen var vi bara hemma så Fanny kunde kurera sig. Över 40 graders feber då är man dålig. Havet fick vänta på oss. Solen sken och det var ca 25 grader varmt ute.

Igår fick jag min ngt försenade födelsedags present... 26/2 fyller jag år.
Men inte vilken present som helst utan biljett till Madonnas konsert.
Det är bland den bästa presenten jag fått.

Som tur var Fanny frisk. Våra goa vänner fam Askne hade lovat att ta hand om våra barn. De skulle även sova över hos dem.
Tjejerna tyckte detta var ur spännande och hade längtat till detta.

Innan var vi nere och köpte lite presenter som tack för hjälpen.
Vi har en underbar present butik Ljuva hem. Livsfarlig att gå in i men nu skulle jag handla en present så då är det ju ok.

Hittade en mysig present men där hängde det även ett ljuvligt halsband som det stod Anette på, kunde ej motstå denna. Se nedan.

Det var inga problem att lämna barnen de bara rusade in.

Vi tog bilen in till Göteborg och mötte upp våran kompis Jens som hade biljetterna.
Vilken kväll 27 grader varmt och vilken folkfest. Det var fullsatt.

Vi var På Ullevi vid 19 tiden och hon startade 22.00.
Det var lite lång väntan och jag fick ont i ryggen men det var det enda negativa.

Vilken show hon bjöd på, vilket energiknippe hon är. Både jag och Thomas är mer än nöjda. Kommer några bilder troligtvis i morgon.

Idag har vi hämtat våra tjejer och det hade gått hur bra som helst.
Denna dag har vi tagit det relativt lugnt. Städat och fixat.
Thomas är å hämtar pizza vi kände ej för att laga mat idag.

Nu ikväll kom ena grannen in med fikabröd och färska frallor som blivit över på hennes jobb. Så himla gulligt.
Sedan kom nästa granne in och bjöd oss på kräftfest.
Vilka grannar.

Nu ska vi hugga i oss kvällsmat.

Sköt om er kram "Nettan"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar